torsdag 10 december 2009

Humor


Detta är faktiskt lite humor, enligt mig i alla fall! Frågar ni den kära sambon, får ni förmodligen norrländskt "dra åt helvete"
Jag har tjatat och tjatat om att vi ska sätta upp "granet" och ljusslingan på balkongen!
Till slut blev jag hörd. Så i måndags bylsade Henrik på sig och Tristan och satte igång. Ingen lätt uppgift när man har en 1-åring med sig, till slut fick han ge upp och komma in! För att sedan fortsätta när Tristan somnat! Just denna måndag tyckte Tristan att det va lagom att lägga sig vid 22-tiden, haha! Så en mycket munter (inte) Henrik gick ut och fortsatte då! ( jag var på tjej-träff)
Sammanlagt ca 2 timmars fix(eftersom han alltid kör överkurs) och han är färdig! Kallar på mig och ska tända den, trycker på knappen och ca 15 lampor av 60 tänds! Helt omöjligt att veta vilka som är trasiga, eftersom de sitter i kombinationer av nåt slag! Är en sönder, slutar tio andra att lysa! Men det var ett fint försök, älskling!
Nu får vi köpa en ny slinga och börja om;=)
Vågar jag fråga honom?

Såhär ser det ut just nu...en sorglig syn!




4 kommentarer:

unique sa...

Men åh... Stackars henrik. Du får nog leta fram ett riktigt varmt leende =)

Är du registrerad på bloglovin.com? Skitbra idé det där. Där blir man uppdaterad om vilka bloggar som skrivit inlägg oxå glömmer man ingen. Jag följer din nu iaf =)

Hoppas vi kan ses nästa vecka ist. Kram

Annica sa...

Ojoj, stackars Henrik. Hade det varit min B så hade det hörts svordomar ända bort till er...
Hoppas vi syns i morgon!
Kramen

EmiliaJ75 sa...

Jo, det är humor efteråt - lååååångt efteråt man har stått där och svurit=)

sophie sa...

;=) Än så länge ingen ny slinga på balkongen...:=(ästa vecka! Kraaam
Ja, Sara, hoppas oxå att vi kan ses n

Skicka en kommentar