tisdag 15 december 2009

Inte alls som tänkt....


Idag blev inte alls som planerat!
Och så blir det ju vissa dagar! Bara till att acceptera, trots att jag har lite svårt för det!
Men jag blir så rastlös, får ångest och dåligt samvete dessa dagar.

Idag blev det såhär:
Jag vaknade upp fruktansvärt yr (inte första gången på senare tid, jaaa jag ska gå till läkaren) Det blev inte bättre efter frukost, då mådde jag även illa! Så jag fick helt enkelt hoppa ner i bingen igen!
Och därför missade jag Tristans första tankläkarbesök! Duktiga killen fick gå med sin pappa, och det gick ju förstås jättebra!
Såhär såg det ut när han testade stora tandläkarstolen:



Superspännande, också fick man en tandborste också! Glad kille gick därifrån! På köpet fick han se sin första snö, när dom kom ut, inte så imponerad just dock, trött och hungrig!

Jag spenderade hela förmiddagen och en bit inpå eftermiddagen i sängen med laptop och one tree hill!
Nu har jag vaknat till liv och mår lite bättre!

Nu började det att snöa igen, stora tunga flingor! Och nu låter Tristan:
- Ooooo, Tiiiiitttttta, OoooooOo!

Jaha, då får vi kanske iväg och köpa pulka imorrn då!
Måste dock tillägga att jag INTE gillar snö!

Nu ska det bli målarverkstad här!

Bye bye

4 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha....cool kille i DC skor!

Sophie sa...

Ja, givetvis ska man ha likadana skor som pappa:=)

Leni sa...

Han e såååå söt:)
Kramen

Anonym sa...

Barnen har precis varit ute i snön en stund. Jätte kul!
Ska dock tillägga att detta är första året som Maja gillar det. Hon har inte tyckt om det innan. Svårt att gå i och så fryser hon lätt.
Precis som sin mamma....vill ha vår och sommar året runt.
Gå till läkaren........Sköt om dig. // Kramiz Ninna.

Skicka en kommentar