onsdag 23 december 2009

En snabbis...


Tittar in och vårdar min blogg en liten snabbis idag bara! Har gett mig tusan på att jag inte ska missa en enda dag!

Nu är det bara ett par klappar till att slå in och julebadet kvar, sen är jag redo för julen!

Idag har jag varit och stooorhandlat med Malin och Danne, skönt att få det gjort! Och nu är jag hungrig, kylen är full, men där är ändå inget jag är sugen på! *suck*
Varför är det alltid så?
Gröt har jag också kokt, jag är typ det största fanset av gröt, men tror ni att jag är sugen på det? Nope, här har man väntar i flera månader på julegröt, också vill jag inte ha nu! Va e det för fel på mig?
Kan undras om den gamla Sophie är tillbaka?
Hon som kan äta en cornflake och bli mätt!
Det vore ju ypperligt, fantastiskt och bra! Då kanske jag kan komma i mina gamla jeans snart, så att jag kan känna mig som mig igen! Och bli den där stentuffa rockmorsan åt Tristan, som jag alltid sagt att jag ska vara!

Blev visst inte en snabbis!
Folk som känner mig, vet att det ofta blir så!
- är hon aldrig tyst?
NEEEJ, det är hon inte!!

Julafton kommer att spenderas hos mor och far!
Juldagen spenderas på tivvan med Von Benzo!
Sikka dåååligga föräldrar, som lämnar sitt barn på juldagen!
Han får det mys hos sin mormor och morfar ska ni veta!
Måste även tillägga att detta är första gången denna mamman går på nattklubb och konsert, sen han föddes för ett år sen! Så det så!
Det ska bli kul, kussen ska va med och spela!

Jag har iphone, så här blir det minsann ingen bloggpaus! Mig kan ni lita på, hehe!

God Jul till er alla, ha en riktigt mysig helg med massa kärlek med nära och kära!

Kraaaam



0 kommentarer:

Skicka en kommentar