lördag 26 december 2009

Goodbye...


Vi hade trevligt igår, Henrik, jag och syster-yster! Vi var ju som sagt på The Tivoli, konsert med Von Benzo och kusin Greger var med och gästade! Han va superduktig och vi var imponerade allihopa! Cool på scen, det klädde honom bra!

Jag har gått på tivvan sen jag var 19-20 år gammal! Jag har älskat det och haft mycket roligt där! Men efter igår känner jag att det är nog. Jag går kanske dit igen nångång, men då är det för att gå på konsert, inte för nattklubben!
Igår var första gången på två år som jag var där!
Som jag sa, vi hade trevligt, drack lite cider och bjöds på en fantastisk konsert, men thats it!
Jag har inte saknat det!
Jag är mätt. Jag är nöjd.
Jag rör mig, ni står still.
Kärt återseende, men ett kärare adjö...
Jag är redo att lämna stan...




1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag kan bara hålla med dig - stan lockar INTE ett dugg! Hus är superskönt och när vi åker till stan är det för att gå ut och käka, sitta och prata och ha det mysigt=)

Skicka en kommentar