tisdag 22 december 2009

Ett rasande tempo...



Det har varit en händelserik dag, som gått i ett rasande tempo!
Direkt från sängen upp till väla imorse, som resten av Helsingborgs befolkning! Där fixade jag de sista julklapparna! Det gick ganska smidigt, just för att jag var väl förberedd och visste vad jag skulle ha! Hade jag inte vetat det, hade jag förmodligen fått en hjärtinfarkt däruppe!
Tunga julklappar=tungt att bära på bussen hem=ont i nacken=huvudvärk idag igen!
Men nu är det klart i alla fall och riktigt nöjd är jag!
Har kommit på världens bästa julklapp i år, men det kan jag ju inte skriva här!
När jag kom hem, stod Henrik i princip i dörren och trampade, då han skulle åka till jobb.
Sen har vi hunnit med:
* Besök och middag med Jessica. Supermysigt, det var så längesen vi såg henne!
* En nerbajjad kille, som åkte ner i badet.
* Disk, lek, städ, julklappsinslagning.
* Fika och lek med farbror Greger

Nu har barnet totalslocknat i sin goa säng.
Hans mamma sitter nu i soffan och snarker nästan i halvvaket tillstånd.
Men än finns mycket kvar att göra idag...
Bäst att sätta igång, så att jag oxå får krypa ner i min goa säng...
Saknar Henrik...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

God jul till dig och dina goa killar!

Skicka en kommentar