onsdag 23 juni 2010

Skogstur i bilder

Jag vet att texten i bloggen har minskat och att bilderna har ökat på sistone...
Som ni säkert förstår har det att göra med att jag jobbat de senaste fyra kvällarna!
Så jag har spenderat all min lediga tid med världens bästa Tristan, istället för att skriva här!
Jag antar att jag är förlåten?!

Men en bild säger mer än tusen ord!
Eller hur ordspråket nu låter...

Jag fortsätter på bildtemat även ikväll, och lovar att återkomma med mer text en annan dag!

Dagen har spenderats i Pålsjö Skog med Moster, Mobro och lillkusinen!
Massa bus, klättrande, och god fika!
Tristan körde stolt lillkusinen i vagnen. Det gick dock lite vilt till, när han skulle köra "off road", så hans mamma fick "rädda" honom, Erik alltså! Tristan plöjde vidare med tom vagn.




















En härlig dag med underbar familj!
Vi älskar er!

Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar