söndag 13 juni 2010

Feber-Fixarna

Henrik har varit förkyld hela veckan, haft ont i halsen och mått skit, men har bitit ihop och jobbat varenda kväll ändå.
Min starke kämpe!
Tacken för detta?
39 graders feber hela helgen.
Min stackars kämpe!

I helgen började även Tristan att hosta, och med den kom gnället och mammigheten!
Trots detta verkade han pigg nog att hänga med mig och pappa en sväng till Babyland och Ikea!
Och han rastade sin stackars morfar med skadad fot, rejält inne på barnavdelningen på Ikea, vill jag lova!
Han skulle leka med allt samtidigt och överallt! Han är snabb och listig!
Vi hittade i alla fall hyllan vi letade efter, en del backar och en tågbana följde med hem!

På Babyland köpte vi en ny vagn!
En grön Brio Spin blev det.
För två veckor sen köpte vi en Babyjogger City Mini. Den älskar både Henrik och jag, den är lätt, smidig att fälla ihop, lättmanövrerad, tar ingen plats, bra sufflet osv, men Tristan hatar den!
Han vägrar att sitta i den och det har varit en jäkla fight varje gång!
Den passar inte honom, och det syns!
Så vi fick helt enkelt köpa en annan!

Nu har vi såklart en vagn över, som endast är använd ett fåtal gånger under en två-veckorsperiod!
Den är till salu!
Det är alltså en svart babyjogger city mini!
En av de populäraste vagnarna just nu!
Nypris är 3295 kr och vi säljer vår för 2800 kr!
Mer info kommer senare, även bild!
Så länge kan du titta på www.babyland.se, ifall du är intresserad!
Skriv en kommentar och lämna mailadress, så hör jag av mig tillbaka!

Ikväll upptäckte vi att även Tristan fått feber, så vi får väl se vart detta slutar! Den kan vara både tandfeber, vaccinationsfeber och Henriks smitta!
Henrik skickas i alla fall till doktorn imorrn.

Trots feber är mina killar såna fixare, så hyllan blev ihopsatt redan ikväll!
Den var mycket roligt att klättra på den, tyckte Tristan!
Hoppas dock att detta inte blir en vana. Eftersom han inte har koll på var kanterna slutar!


Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar