fredag 25 juni 2010

Nöjd med mig själv!

Igår blev det som sagt lite shopping!
Jag tappade min kofta, när jag cyklade till jobb häromdagen, så jag behövde en ny!
Jag behövde dessutom lite svalare skor, funkar inte alltid med converse, hur mycket man än vill!
Givetvis tog vi en sväng inom polarn&pyret, när vi såg att rean börjat.
Jag hittade en jättesnygg höst/vinterjacka till Tristan, 200kr rabatt! We love!


Skor till mig är alltid svårt att hitta! Jag är sjukt kräsen och svår med skor! Jag har väldigt få skor, just av den anledningen! Jag måste verkligen ha bekväma skor, jag är inte tjejen som lider pin, för att vara fin! Givetvis vill jag att skorna ska vara snygga också. Men snyggt och bekvämt går ofta inte hand i hand.
Dock hittade jag till slut dessa:


Ett par svarta ballerina Hush Puppies! Otroligt sköna skor, och tillräckligt snygga! Dessutom 300 kr rabatt! Again, we love!
Hade egentligen tänkt mig nåt mer feminint, men jag är ju förvisso inte så jättefeminin själv så det kan ju kvitta då!

Känner mig så nöjd över gårdagens rea-fynd!

Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar