tisdag 8 juni 2010

Äntligen är liten här...

Väntan är över, lillkusinen är här!
Och jag har blivit moster.
En fin titel, den ska jag stolt leva upp till!

Klockan 09.03 imorse den 8 juni, fick min lillasyster och hennes man för första gången hälsa på sin lille son, utanför magen.
En liten Erik, med stor svart kalufs på huvudet.
Helt utan bedövning och med det mesta förarbetet gjort hemma, kom han snabbt till världen!
Jisses, vilken lillasyster jag har.
Hon är helt otrolig!
En stolt storasyster är jag idag.

Tristan fick lyssna på lillkusinen's baby-skrik i telefonen, han blev helt förstummad och visste inte om han skulle skratta eller gråta själv.
Men efter en stund, drog han på smilbanden och sa en obegriplig "radänga".

Nu längtar jag efter att få hålla de lilla knytet i min famn.

Välkommen till världen Erik!
Vi älskar dig redan makalöst!

3 kommentarer:

Kim Henriksson sa...

Grattis än en gång ;)

EmiliaJ75 sa...

Grattis till hela er familj, ännu ett mirakel att älska!

Linda sa...

Oh, härligt! Äntligen en liten nästkusin till! Vilken perfekt dag att födas på dessutom, på Tristans 18 månaders dag!
Grattis till er alla och hälsa!

//Puss och kram, L & Co.

Skicka en kommentar