lördag 12 juni 2010

Och när det regnar så...

....bakar Sophie!
Så även idag.
Jag ska erkänna att jag för en sekund, inte riktigt visste vilken månad det var, när jag tittade ut genom fönstret ikväll!
Jag blev förvirrad, på riktigt!
Det såg ut som oktober, värsta stormen och ösregn, bara grå himmel så långt ögat kan nå och sådär jobbigt kallt!
Men det är ju juni.
Deppigt!

I alla fall skedde allt enligt vanlig ordning härhemma, en regnig dag som denna, dvs regn=bakning!
Idag bakade jag pizzabullar.
Första gången faktiskt, och det blev fantastiskt gott.
Perfekta att ta med som mellanmål till stranden eller utflyktsmat! Dom kan ätas både varma och kalla!
Jag gjorde med salami, fetaost och oliver till mig och Henrik, och med skinka och champinjoner till Tristan!
Det är enkelt att göra och riktigt mumsigt!








Både Henrik ochTristan åt så det sprutade ur öronen!

Rekommenderas varmt från denna lilla familj!
Om nån vill ha receptet, så säg till!

Nu ska jag snarka ikapp med min sambo!
Natti natt
Kram Sophie

1 kommentarer:

Linda Jönsson sa...

Jag säger till! :-P

Skicka en kommentar