torsdag 7 oktober 2010

Onsdagen; både bäst och sämst!

Igår hämtade Tristans mormor Tristan på dagis, eftersom jag skulle jobba över.
Tristan såg verkligen framemot detta, varenda dag "tjatar" han om "momor" och "mopar" (mormor och morfar).
Mormor och Tristan hade en supermysig dag tillsammans själva.
När jag hade slutat jobba, begav jag mig till Ica Maxi, för storhandling som planerat! Men det var så fel beslut, skulle ha lyssnat på min kropp, som sa nej! Jag fick huvudvärk efter lunch som bara blev värre och värre! Men jag trodde ändå jag skulle kunna bita ihop och fixa att handla ändå. Det passade så bra, när mormor passade Tristan och morfar kunde hämta mig med alla varorna!
Men efter en kvart i affären svimmade jag nästan, ben och händer skakade, öronen susade och jag kräktes nästan! Värsta migrän-anfallet nånsin!
Henrik fick ta taxi från sitt jobb i illfart, för att hjälpa mig!
My Hero!!
Handlingen blev klar, morfar hämtade oss och när vi kom hem hade mormor och Tristan lagat middag åt oss.
På bordet stod dessa underbara rosor som Tristan köpt åt sin mamma!


Lite middag, migrän-medicin, ett hett bad och en nackmassage senare somnade jag gott i min säng!
Härligt att bli bortskämd ibland...
Jag uppskattar verkligen att "slippa" laga middag lite då och då!
Jag älskar er!

Kram Sophie

1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Åh så hemskt att bli så dålig när man inte är hemma! Skönt att det ordnade sig till det bästa=)

Skicka en kommentar