tisdag 5 juli 2011

Att göra ingenting...

......är svårt!
Jag är dålig på det!
Snacka om att ha avslappningsproblem!
Dessutom har jag världens strängaste boss, hängandes över mig nu - nämligen min sambo!
Vad jag än tar i händerna, rycker han det ifrån mig!
Försökte luka lite mellan plattorna - vips, så åkte både lukjärn och mejsel!
Skulle sopa plattorna - vips, åkte pekfingret och stränga blicken fram!
Fälla upp parasoll, och försöka flytta klumpen - Stooooopp!!
Vattna lite med slangen i trädgården, är på sin höjd vad jag fått göra idag!

Jag måste träna på att göra ingenting!
Jag måste också blir bättre på att säga: "Nej, jag orkar inte"!

Det börjar jag med idag!
- Nej, jag orkar inte gå på Robyn-konserten! Jag kan inte sitta på marken eller stå/gå längre stundar! Jag har foglossning, sammandragningar och ischias from hell! Jag orkar inte!

Vi sålde våra biljetter...

Det blir en fortsatt lugn vistelse på semester-ön istället!

Nu ska jag och T vila middag...


Kram Sophie

1 kommentarer:

Jenny sa...

I Know the feeling... ville se roxette på tivoli men de fick jag med snällt hoppa över.... kan inte heller sitta varsom helst eller längre stunder... då kommer klumpfötterna delux på besök och onda ryggen... ajajaj...

Skicka en kommentar