söndag 4 juli 2010

Jag är skitkass...

....just nu, på att "vårda" mina vänskaper!
Fööörlåt, till er som instämmer, det betyder på något sätt att ni saknar mig!
Jag saknar er också!
Jag har bara så himla svårt att få tid och ork att räcka till just nu...
Har mycket i mitt huvud nu!
Mycket nytt som sker...

Vänskap handlar om att visa intresse för varandrars liv, stötta och ställa upp, ge och ta, ha roligt tillsammans, uppmuntra och lyssna!

Jag är kass på detta just nu!
Men jag är i alla fall medveten om det och erkänner det!
Det är inte alla som gör det!

Ni som bryr er: Ha tålamod med mig!
I'll be back...

Kram Sophie

5 kommentarer:

Anonym sa...

anna säger..
Kram till dig =)

Annica sa...

Vännen...!
Vi finns här. Vi har inga planer på att försvinna för att vi inte hinner höras varje dag...
Jag vet sååå väl hur det känns när tiden helt enkelt inte räcker till. Det är oerhört jobbigt och förvirrande att komma tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma med sin älsklingskille. Jag känner varje dag att jag inte räcker till.
Varmaste kramen!

EmiliaJ75 sa...

I min värld är man vänner oavsett om man ringer/mailar varje dag eller inte. Riktiga vänner vet var man har varandra i alla lägen och förstår mer än väl när man har mycket=)Om vänskap börjar bli krav och måsten så är det ingen riktig vänskap=)

Anonym sa...

Det är mycket här med vännen med allt just nu, sånt är det emellanåt och riktiga vänner finns kvar även om det så går en evighet mellan gångerna.

KRAM

Sophie sa...

Thanx, I hear 'ya;=)

Skicka en kommentar