torsdag 1 juli 2010

Blogg-Tystnad...

Nej, jag har inte tagit ännu en bloggsemester.
Däremot är jag som sagt igång och jobbar lite extra.
Vilket gör att all ledig tid går åt Tristan, Henrik och den underbara sommaren.

Dessutom känner jag mig ibland lite hämmad i mitt bloggande!
Skulle vilja skriva sååå mycket mer, för att få riktig kvalité på bloggen. Men vill samtidigt inte lämna ut mig/oss helt!
Gränsen är ibland väldigt svår att hitta, och då förblir jag tyst istället...

Har också förstått att folk fel-tolkar och missförstår mitt skrivna ord.
Så är det förstås...
Det är väldigt tråkigt dock och gör mig ledsen!

Dom som har problem med min blogg borde helt enkelt sluta läsa den istället!
Bloggen är i första hand till för mig själv, och sen till de som är intresserade och tycker att den är underhållande och rolig att läsa!

Jag uppskattar och är väldigt glad för mina trogna läsare!
Och ni är välkomna att fortsätta, att hänga med mig på min bloggresa...


3 kommentarer:

farmor sa...

Du är en jätteduktig skrivare, Sofie, fortsätt med det. Krammmmmmiz från f.d. grannen i Byn.

EmiliaJ75 sa...

Bloggandet kan gå lite i vågor tycker jag, framför allt min blogglust. Jag väljer att inte skriva sådant vi gör och visa bilder, jag skulle aldrig hänga ut mina familjemedlemmar med deras känslor, humör, bråk etc. DET är för personligt tycker jag.

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha....Det blev ju tokigt. Jag väljer ATT skriva sådant vi gör och visa bilder.....

Skicka en kommentar